Vokietija nuo Meiseno iki Hamburgo Kelionė palei Elbą


1165 kilometrus Elbės upė teka per Čekiją ir Vokietiją, kol pasiekia Šiaurės jūrą netoli Hamburgo. Ji prasideda mažame Čekijos mieste Spindlerūv Mlynas. Istoriškai Elbė visada buvo svarbi siena Europos žemėlapyje. Romėnai vadino ją Albiu ir tik vieną kartą bandė perkelti Romos imperijos sieną nuo Reino prie Elbės upės. Bet jiems nepavyko to padaryti, kadangi 9-ajame amžiuje Romos imperijos kariai buvo nugalėti Teitenburgo miške. Visą šimtmetį Elbė buvo rytinė Karolio Didžiojo imperijos siena. Todėl Elbė buvo svarbiu Hanzos sąjungos vystymosi faktoriumi. Eikime palei upės krantus nuo pat pradžių ir susipažinkime su didžiaisiais Elbės perlais - Meisenu, Vitenbergu, Magdeburgu ir Hamburgu. O ką manote apie pažintį su šia didingąja Europos upe, žvelgiant į jos pakrantes? Mes norime Jums pasiūlyti įspūdingą kruizinę kelionę iki originalaus „keltuvo“!

Į KAINĄ ĮSKAIČIUOTA:
  
Kelionė patogiu autobusu
Gido palyda visos kelionės (latvių ir rusų k.)
Apgyvendinimas turistinės klasės viešbutyje su pusryčiais, 5 nakvynės, dviviečiame kambaryje



EKSKURSIJOS: 

Ekskursija po Meiseną, apsilankant Meiseno porceliano gamykloje, įėjimo bilietas įskaičiuotas
Ekskursija po Magdeburgą 
Ekskursija po Hamburgą apsilankant tunelyje po Elbe


APGYVENDINIMAS:

Priemoka už vienvietį kambarį 
Jeigu keliaujate trise, prašome iš anksto pasiteirauti agentūroje apie galimybę dviviečiame kambaryje pristatyti papildomą lovą.



PAPILDOMOS SĄLYGOS:

Degustacija vienoje iš Vokietijos alaus daryklų
Kelionė laivu iki garsiojo Laivų keltuvo
Apsilankymas Vitenbergo bokšte, apmokama vietoje, kelionės metu ~ 5 €
Apsilankymas vandens parke Spindlerūv Mlyno  mieste https://www.aquaparkspindl.cz/en/aquapark/cenik-a-oteviraci-doba/  (įėjimo bilietai apmokami vietoje kelionės metu, kaina suaugusiems ~ 310 CZK, vaikams iki 15 metų 170 CZK vaikams iki 100 cm nemokamai).



PAPILDOMOS PASLAUGOS:

Papildoma vieta autobuse



VAIKAMS:

Jei keliaujate su vaikais nuo 0 iki 12 metų:
Vaikui taikoma  50% nuolaidą ekskursijų paketui ir papildomoms ekskursijoms.



SVARBI INFROMACIJA:

Keliautojo duomenis galima keisti likus ne mažiau kaip 7 dienom iki išvykimo.
Jeigu Jūsų viešbutyje rezervavimo patvirtinimo metu nėra laisvų vietų, kelionių organizatorius turi teisę pasiūlyti turistams tokio paties arba aukštesnio lygio viešbutį.
Grupės palyda  - latvių ir rusų k.
Informaciją apie išvykimą prašome žiūrėti mūsų svetainės skiltyje „Išvykimų laikai“ likus 1-2 dienom iki kelionės pradžios


Atsisiųskite kelionių programą

1. DIENA
07:00 išvykimas iš Vilniaus / Kauno /. Kelionė per Lietuvą, Lenkiją. Nakvynė viešbutyje Lenkijoje, Legnicoje.
2. DIENA
Pusryčiai.
Pažiūrėkime, kur prasideda Elbė. Spindlerūv Mlynas - populiariausias ir geriausias kalnų kurortas Čekijos Respublikoje.
Jis įsikūręs nacionaliniame parke Krkonošiuose. Miesto simbolis ir populiariausia vieta - centrinis pėsčiųjų tiltas per Elbės upę (čekai vadina ją Labi upe). Krkonošiuose, 1387 metrų aukštyje išsidėstę Labes laukai, iš čia ir prasideda upė. 1968 m. Elbės pakrantėse buvo pastatyta akmeninė siena su 26 spalvotais miesto herbais. Po pasivaikščiojimo miško takais siūlome atsigaivinti Spindlerūvo Mlyno vandens parke https://www.aquaparkspindl.cz/en/aquapark/cenik-a-oteviraci-doba/ (įėjimo bilietai apmokami vietoje, kelionės metu).
Nakvynė viešbutyje netoli Vokietijos, prie Čekijos sienos.
3. DIENA
Pusryčiai.
Išvyka į Porceliano perlą Elbės pakrantėse - Meiseną. Meisenas - miestas, kuriame neapsakomą grožį galima sutikti kiekviename miesto kampelyje. Jis parodo save visame gražume kaip ideali porceliano figūra. Ir tikrai, miestas yra žinomas visame pasaulyje savo porcelianu ir prekės ženklu su dviem mėlynais sukryžiuotais kardais. Daugiau nei 1000 metų lankytojai gali stebėti ne tik geriausią porceliano meną, bet ir ypatingo blizgesio miestą. Tikriausiai neatsirastų lankytojų, kurie praleistų progą aplankyti Meiseno porceliano manufaktūrą. Porcelianas buvo importuojamas iš Kinijos nuo XIII a., tačiau tik XVIII a. pradžioje tyrinėtojai pradėjo tyrinėti porceliano gamybos paslaptis Saksonijos karaliaus vardu, kuris buvo lobių mylėtojas ir kolekcininkas. Meiseno miesto porcelianas - per 300 metų sukaupta pasaulinė šlovė. Mes siūlome ekskursiją po šį gražų miestą, kuris išsidėstė abiejose Elbės pusėse, ir galimybę aplankyti Meiseno porceliano manufaktūrą (pageidaujant, už papildomą mokestį, į kainą įskaičiuotas įėjimo bilietas).
Sužinoję porceliano paslaptį, išvykstame į kitą garsų miestą Elbės pakrantėje, kur atsirado nauja krikščionybės kryptis - liuteronybė. Apsilankysime Vitenberge. 1517 m. profesorius ir kunigas Martinas Liuteris užfiksavo 95 tezes prie Vitenbergo vienuolyno durų, taip pakeisdamas tolesnės istorijos eigą. Tokios svarbios bažnyčios medinės durys buvo pakeistos metalo durimis, tačiau pati bažnyčia yra atvira lankytojams, čia vyksta koncertai ir organizuojamos ekskursijos. Čia galite aplankyti Martyno Liuterio memorialą, pakilti į 289 aukštų bokštą su vaizdu į šį viduramžių miestą, kuriame įvyko svarbūs istoriniai įvykiai (apsilankymas Vitenbergo bokšto apmokamas vietoje kelionės metu).
Nakvynė viešbutyje Magdeburgo mieste.
4. DIENA
Pusryčiai.
Magdeburgas - dviejų Otto miestas.
Steigėju laikomas Otto I, Romos imperijos imperatorius. Ekskursija po Magdeburgo miestą (pageidaujant, už papildomą mokestį).
Magdeburgas išsidėstęs Elbės viduryje, beveik federalinės žemės centre. Miestas išsidėstęs dešiniajame Elbės krante. Įkurtas 1200 m. jis išlieka vienu iš seniausių Vokietijos miestų, kurių teritorijoje buvo pastatyta pirmoji Vokietijos gotikos katedra. Jis taip pat yra antras žaliausias šalies miestas. Kaip ir pats Magdeburgas, labai pasikeitė ir upė. Dabar Elbė yra svarbi arterija, ant jos krantų įsikūrė paplūdimiai, kavinės, barai, alaus sodai ir dviračių takai. Per vykusį 1631 m. Trisdešimtmetį karą ir Antrojo pasaulinio karo metu buvo sunaikinta daug pastatų, ko pasėkoje Magdeburgas išsaugojo žymiai mažiau istorinių objektų nei kiti Vokietijos miestai. Daugelis architektūros, meno ir kultūros paminklų buvo sunaikinti. Tik didelių finansinių investicijų dėka buvo atkurti architektūros ir meno paminklai, įskaitant meriją, Magdeburgo raitelį, Dievo Motinos katedrą arba vienuolyną. Žalioji citadelė (Grune Zitadelle) - ryškiai rausvos spalvos pastatas, su augančiais ant stogo medžiais, atidarytas 2005 m; jis išsiskiria iš bendros miesto architektūros. Žaliosios citadelės idėja - žmogaus ir gamtos harmonijos demonstravimas.
Antrasis Otto - miesto meras Trisdešimtmečio karo metu - Otto-von-Guericke. 1654 m. jis atliko gerai žinomą eksperimentą su Magdeburgo pusrutuliais, kuris įrodė oro slėgio buvimą, nustatė oro elastingumą ir svorį, gebėjimą palaikyti degimą, pravesti garsą.
Ar galite įsivaizduoti Vokietiją be alaus?! Norintiems suderinti naudą ir malonumą mes siūlome degustaciją vienoje iš Vokietijos alaus daryklų (pageidaujant, už papildomą mokestį).
Nakvynė Hamburgo apylinkėse.
5. DIENA
Pusryčiai. Šiandien kviečiame Jus sėsti į nedidelį laivą ir išvykti į įdomią kelionę upe iki garsiojo „Laivų keltuvo“ (pageidaujant, už papildomą mokestį). Ar vanduo gali tekėti į kalną? Ar laivas gali plaukti virš kito laivo? Ar upė gali tekėti į dangų? Neįtikėtina, kad visa tai gali įvykti! Tai įrodo vokiečių statytojų sukurtas stebuklas - Magdeburgo vandens tiltas. Vokietija – tai šalis, turinti išsivysčiusią vidaus transporto infrastruktūrą. Milijonai tonų krovinių kasmet gabenami nacionalinėmis upėmis ir kanalais. Įvairių tipų kroviniai transportuojami tiek Vokietijoje, tiek į kaimynines šalis - Lenkiją, Prancūziją, Nyderlandus ir kt. Taip pat yra teikiamos ekskursijos valtimis ir jachtomis Vokietijos upėmis ir kanalais. Vokietijos Elbė, žinoma dėl savo svarbaus vaidmens upių laivyboje, teka per Magdeburgą ir Saksonijos - Anhalto miestą. Dešiniajame Elbės krante yra Elbės-Hellero kanalas, kuris yra kanalo sistemos, jungiančios Berlyną su Lenkija, dalis. Kairiajame Elbės krante yra centrinis kanalas, ilgiausias Vokietijoje, jo ilgis sudaro 326 km. Europos lygmeniu šis kanalas yra pagrindinis Vakarų Europos ir Rytų Europos vidaus laivybos ryšys. Prieš pastatant Magdeburgo vandens tiltą, norint iš Elbės Hagos kanalu nuvykti į centrinį kanalą, laivai turėjo keliauti 12 kilometrų per Elbę, praeinant pro dvejus vartus. Idėja sujungti šiuos du kanalus kilo jau 1919 m., bet Pirmasis ir Antrasis pasauliniai karai neleido Vokietijai įgyvendinti šios inžinerinės idėjos. 1930-aisiais prasidėjo tilto statyba. Bet, kai Vokietija buvo padalyta į Vokietijos Demokratinę Respubliką ir Vokietijos Federacinę Respubliką, tarptautinis susitarimas dėl vandens tilto statybos nebuvo pasiektas. Tik 1990 m., po Vokietijos suvienijimo, atsirado galimybė pradėti ir įgyvendinti šį ambicingą projektą. Magdeburgo vandens tilto statyba prasidėjo 1997 m., o tiltas su drenažo sistema ir spynomis pradėtas eksploatuoti po 6 metų - 2003 m. spalio 10d. Mes nuvyksime į vieną iš šio kompleksinio upių-kanalų sistemos taškų - keltuvą, kuris pakelia ir perkelia laivus 38 metrų aukštyje. Nakvynė Hamburgo apylinkėse.
6. DIENA
Pusryčai. Hamburgas - antras pagal dydį Vokietijos miestas, įsikūręs Elbės upės krantuose. Tai vienas iš turtingiausių šalies miestų, didžiausias uostas ir tikri „vartai į pasaulį“. Hamburgas yra Europos prekybos centras nuo to laiko, kai viduramžiais įstojo į Hanzos sąjungą. Tai atnešė didelį turtą miestui ir paliko turtingą kultūrinį ir istorinį paveldą. Jūros dvasia ir Hanzos tradicijos labai paveikė Hamburgą: nuo architektūros ir lankytinų vietų, iki kultūros, maisto ir žuvėdrų klyksmo gatvėse. Ekskursija į Hamburgą aplankant tunelį po Elbe (pageidaujant, už papildomą mokestį). Hamburgo architektūros kompleksas Hafen City neturi analogų pasaulyje. Buvusio uosto 155 ha teritorijoje pastatytas naujas rajonas ant polių. Hafen City - rajonas-uostas. Iš vienos pusės rajonas ribojasi su centrine Hamburgo dalimi ir plečia jo teritoriją, o iš kitos – tai uostas, apsuptas upės ir kanalų, pro kuriuos aktyviai juda jūrų transportas. Kaip visa tai derinama tarpusavyje galite pamatyti apsilankę Hafen rajone. Tai unikalus rajonas, neįprasti pastatai, kurie perkels Jus į ateitį. Tunelis, esantis po Elbe Hamburge. Ar kada nors girdėjote apie tunelius po upe, į kuriuos reikia leistis keltuvu pagalba? Be to, tokiu būdu nusileidžia ne tik žmonės, bet ir automobiliai! Nuo 2003 m. tunelis yra saugomas valstybės kaip istorinis ir kultūrinis paminklas. 2011 m. rugsėjo 7 d., tunelio atidarymo šimtmečio proga, jis buvo pripažintas „istoriniu Vokietijos inžinerijos ir statybos meno simboliu“. Taip tunelis tapo ne tik infrastruktūros, bet ir kultūros objektu. Kiekvienais metais paskutinį sausio sekmadienį vyksta maratonas, kurio dalyviai turi praeiti per tunelį po Elbės upe net 48 kartus. Gegužės-birželio mėnesiais tunelyje organizuojama šiuolaikinio meno paroda „ElbArt“. Senojo tunelio šimtmečio garbei Vokietijos finansų ministerija išleido 10 eurų proginę banknotą. Senasis tunelis, esantis po Elbę, vadinamas vienu iš pagrindinių Hamburgo turtu. Ši konstrukcija buvo XIX a. inžinerijos stebuklu, kuris ir šiandien tarnauja žmonijai. Nemažai žmonių atvyksta čia pasigrožėti istorine atmintimi. Nakvynė viešbutyje netoli Torzymo Lenkija.
7. DIENA
Pusryčiai. Kelionė per Lenkiją, Lietuva. Vėlai vakare grįžtame namo.
EKSKURSIJOS

Ekskursija po Meiseną aplankant Meiseno porceliano gamyklą, įėjimo bilietas įskaičiuotas:

Meisenas - miestas, kuriame neapsakomą grožį galima sutikti kiekviename miesto kampelyje. Jis parodo save visame gražume kaip ideali porceliano figūra. Ir tikrai, miestas yra žinomas visame pasaulyje savo porcelianu ir prekės ženklu su dviem mėlynais sukryžiuotais kardais. Daugiau nei 1000 metų lankytojai gali stebėti ne tik geriausią porceliano meną, bet ir ypatingo blizgesio miestą. Tikriausiai neatsirastų lankytojų, kurie praleistų progą aplankyti Meiseno porceliano manufaktūrą. Porcelianas buvo importuojamas iš Kinijos nuo XIII a., tačiau tik XVIII a. pradžioje tyrinėtojai pradėjo tyrinėti porceliano gamybos paslaptis Saksonijos karaliaus vardu, kuris buvo lobių mylėtojas ir kolekcininkas. Meiseno miesto porcelianas - per 300 metų sukaupta pasaulinė šlovė. Mes siūlome ekskursiją po šį gražų miestą, kuris išsidėstė abiejose Elbės pusėse, ir galimybę aplankyti Meiseno porceliano manufaktūrą


Ekskursija po Magdeburgą:


Magdeburgas išsidėstęs Elbės viduryje, beveik federalinės žemės centre. Miestas išsidėstęs dešiniajame Elbės krante. Įkurtas 1200 m. jis išlieka vienu iš seniausių Vokietijos miestų, kurių teritorijoje buvo pastatyta pirmoji Vokietijos gotikos katedra. Jis taip pat yra antras žaliausias šalies miestas. Kaip ir pats Magdeburgas, labai pasikeitė ir upė. Dabar Elbė yra svarbi arterija, ant jos krantų įsikūrė paplūdimiai, kavinės, barai, alaus sodai ir dviračių takai. Per vykusį 1631 m. Trisdešimtmetį karą ir Antrojo pasaulinio karo metu buvo sunaikinta daug pastatų, ko pasėkoje Magdeburgas išsaugojo žymiai mažiau istorinių objektų nei kiti Vokietijos miestai. Daugelis architektūros, meno ir kultūros paminklų buvo sunaikinti. Tik didelių finansinių investicijų dėka buvo atkurti architektūros ir meno paminklai, įskaitant meriją, Magdeburgo raitelį, Dievo Motinos katedrą arba vienuolyną. Žalioji citadelė (Grune Zitadelle) - ryškiai rausvos spalvos pastatas, su augančiais ant stogo medžiais, atidarytas 2005 m; jis išsiskiria iš bendros miesto architektūros. Žaliosios citadelės idėja - žmogaus ir gamtos harmonijos demonstravimas.

Antrasis Otto - miesto meras Trisdešimtmečio karo metu - Otto-von-Guericke. 1654 m. jis atliko gerai žinomą eksperimentą su Magdeburgo pusrutuliais, kuris įrodė oro slėgio buvimą, nustatė oro elastingumą ir svorį, gebėjimą palaikyti degimą, pravesti garsą.


Degustacija vienoje iš Vokietijos alaus daryklų:


Ar galite įsivaizduoti Vokietiją be alaus?! Norintiems suderinti naudą ir malonumą mes siūlome degustaciją vienoje iš Vokietijos alaus daryklų.



Kelionė laivu iki garsiojo Laivų keltuvo:

Ar vanduo gali tekėti į kalną? Ar laivas gali plaukti virš kito laivo? Ar upė gali tekėti į dangų? Neįtikėtina, kad visa tai gali įvykti! Tai įrodo vokiečių statytojų sukurtas stebuklas - Magdeburgo vandens tiltas. Vokietija – tai šalis, turinti išsivysčiusią vidaus transporto infrastruktūrą. Milijonai tonų krovinių kasmet gabenami nacionalinėmis upėmis ir kanalais. Įvairių tipų kroviniai transportuojami tiek Vokietijoje, tiek į kaimynines šalis - Lenkiją, Prancūziją, Nyderlandus ir kt. Taip pat yra teikiamos ekskursijos valtimis ir jachtomis Vokietijos upėmis ir kanalais. Vokietijos Elbė, žinoma dėl savo svarbaus vaidmens upių laivyboje, teka per Magdeburgą ir Saksonijos - Anhalto miestą. Dešiniajame Elbės krante yra Elbės-Hellero kanalas, kuris yra kanalo sistemos, jungiančios Berlyną su Lenkija, dalis. Kairiajame Elbės krante yra centrinis kanalas, ilgiausias Vokietijoje, jo ilgis sudaro 326 km. Europos lygmeniu šis kanalas yra pagrindinis Vakarų Europos ir Rytų Europos vidaus laivybos ryšys. Prieš pastatant Magdeburgo vandens tiltą, norint iš Elbės Hagos kanalu nuvykti į centrinį kanalą, laivai turėjo keliauti 12 kilometrų per Elbę, praeinant pro dvejus vartus. Idėja sujungti šiuos du kanalus kilo jau 1919 m., bet Pirmasis ir Antrasis pasauliniai karai  neleido Vokietijai įgyvendinti šios inžinerinės idėjos. 1930-aisiais prasidėjo tilto statyba.

Bet, kai Vokietija buvo padalyta į Vokietijos Demokratinę Respubliką ir Vokietijos Federacinę Respubliką, tarptautinis susitarimas dėl vandens tilto statybos nebuvo pasiektas.  Tik 1990 m., po Vokietijos suvienijimo, atsirado galimybė pradėti ir įgyvendinti šį ambicingą projektą. Magdeburgo vandens tilto statyba prasidėjo 1997 m., o tiltas su drenažo sistema ir spynomis pradėtas eksploatuoti po 6 metų - 2003 m. spalio 10d.

Mes nuvyksime į vieną iš šio kompleksinio upių-kanalų sistemos taškų - keltuvą, kuris pakelia ir perkelia laivus 38 metrų aukštyje.



Ekskursija po Hamburgą aplankant tunelį po Elbe:


Hamburgo architektūros kompleksas Hafen City neturi analogų pasaulyje. Buvusio uosto 155 ha teritorijoje pastatytas naujas rajonas ant polių. Hafen City - rajonas-uostas. Iš vienos pusės  rajonas ribojasi su centrine Hamburgo dalimi ir plečia jo teritoriją, o iš kitos – tai uostas, apsuptas upės ir kanalų, pro kuriuos aktyviai juda jūrų transportas. Kaip visa tai derinama tarpusavyje galite pamatyti apsilankę Hafen rajone. Tai unikalus rajonas, neįprasti pastatai, kurie perkels Jus į ateitį.

Tunelis, esantis po Elbe Hamburge. Ar kada nors girdėjote apie tunelius po upe, į kuriuos reikia leistis keltuvu pagalba? Be to, tokiu būdu nusileidžia ne tik žmonės, bet ir automobiliai!

Nuo 2003 m. tunelis yra saugomas valstybės kaip istorinis ir kultūrinis paminklas. 2011 m. rugsėjo 7 d.,  tunelio atidarymo šimtmečio proga, jis buvo pripažintas „istoriniu Vokietijos inžinerijos ir statybos meno simboliu“. Taip tunelis tapo ne tik infrastruktūros, bet ir kultūros objektu. Kiekvienais metais paskutinį sausio sekmadienį vyksta maratonas, kurio dalyviai turi praeiti per tunelį po Elbės upe net 48 kartus. Gegužės-birželio mėnesiais tunelyje organizuojama šiuolaikinio meno paroda „ElbArt“. Senojo tunelio šimtmečio garbei Vokietijos finansų ministerija išleido 10 eurų proginę banknotą. Senasis tunelis, esantis po Elbę, vadinamas vienu iš pagrindinių Hamburgo turtu. Ši konstrukcija buvo XIX a. inžinerijos stebuklu, kuris ir šiandien tarnauja žmonijai. Nemažai žmonių atvyksta čia pasigrožėti istorine atmintimi.

Rezervuoti
JEIGU TURĖTUMĖTE PAPILDOMŲ KLAUSIMŲ, MALONIAI PRAŠOME SUSISIEKTI SU MUMIS: +370 607 76550/ +370 655 42040
Kelionės data
Data
Vietų skaičius
Kaina
+ ekskursijų paketas
Kaina be
ekskursijų paketo
16.09.2019
-
22.09.2019
10+
- Rezervuoti
€279
Kelionės ilgumas

7 dienas

Išvykimas/Parvykimas

Išvykimo šalis: Lietuva

Izbraukšana: 07:00
Atgriešanās: Vėlai vakare (naktį)